Menu
Winkelwagen
Veelgestelde vragen

Service & Garantie

Service & Garantie

Wij zijn telefonisch, per e-mail en via de chatfunctie op onze site bereikbaar. U kunt ons van maandag t/m vrijdag telefonisch bereiken tussen 08.30 - 17.00 uur. Op zaterdag zijn we telefonisch verminderd bereikbaar.

 

Hiernaast hebben we ook een winkel in Noord-Holland, waar u gedurende de openingstijden altijd welkom bent. Onze medewerkers helpen u graag verder! 

 

Telefoon: 0228 56 66 97

E-mail: info@nostalux.nl

 

Nostalux B.V.

Korenmarkt 8

1681 PB Zwaagdijk-Oost

Nederland

 

Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08.00 - 17.30 uur. Zaterdag van 10.00 - 16.0 uur. Op zondagen en feestdagen zijn wij gesloten. 

Onze standaard garantietermijn is twee jaar. Als er een andere garantieperiode geldt, dan staat dit expliciet op de product pagina vermeld. Op veel bronzen lampen krijgt u bijvoorbeeld 25 jaar garantie.

 

Bij plaatsing in kustgebieden en hoge concentratie van zout, zuur en verontreiniging geldt een garantieperiode van 1 jaar. Dit is vanwege het sneller verouderen van de beschermlagen door zuren, zout en andere agressieve stoffen die op de armaturen inwerken.

 

Naast deze garantie is uiteraard altijd de wettelijke garantie van toepassing. De wettelijke garantie, in het kort omschreven, houdt in dat; je wettelijk recht hebt op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging. Je moet het product wel normaal gebruikt hebben. Meer informatie hierover vindt u op de website van Consuwijzer.

 

Mocht u onverhoopt gebruik moeten maken van de garantie, dan kunt u dit doen door uw product aan te melden via de website. Dit doet u via het retourformulier.

Producten komen niet in aanmerking voor garantie als deze:
• Bij ons gemeld worden buiten de garantieperiode;
• Beschadigd of defect zijn als gevolg van ondeugdelijk gebruik;
• Beschadigd of defect zijn door toedoen van externe factoren;
• Beschadigd of defect zijn door stoot- of valschade.

 

Lichtbronnen en elektronische componenten zijn uitgesloten van onze eigen garantie. 

Wij doen er alles aan om uw bestelling veilig te transporteren. Helaas kan het in enkele gevallen voorkomen dat er tijdens het transport iets verkeerd gaat. Geen paniek, wij lossen dit voor u op.


Gelieve binnen 14 dagen na ontvangst uw schade door te geven aan de klantenservice. We ontvangen graag foto’s van de schade (per e-mail) en zullen dit dan zo spoedig mogelijk, in overleg met u, oplossen.

 

E-mail: info@nostalux.nl

Telefoon of Whatsapp: 0228 56 66 97

Als uw bestelde product binnen de garantie kapot is gegaan, dan kunt u contact met ons opnemen. In geval van zichtbare schade, ontvangen we graag foto’s per e-mail. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk in overleg met u naar een oplossing zoeken. 

 

E-mail: info@nostalux.nl

Telefoon: 0228 56 66 97

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
 
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (https://www.degeschillencommissie.nl/) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).